איזה סוג זהב טוב לעגילים

קניית עגילי זהב דורשת התחשבות קפדנית. אתה לא צריך לבזבז הרבה כסף כדי לקנות עגילי זהב. אל תתרגש מזה יותר מדי. יש מספר אפשרויות לבחירה. אתה לא בהכרח צריך לרכוש מהמותגים הגדולים ביותר, אבל אתה צריך לשקול את המוניטין והאיכות שלהם. אתה תמיד צריך להבטיח שאתה קונה רק מחברה אמינה עם מדיניות החזר מוצקה. איכות היא מה שחשוב ביותר. עדיף להימנע מרכישת חיקויים זולים ולהיצמד למותגים היוקרתיים.

טוהר הזהב הוא גורם חשוב נוסף שיש לשקול בבחירת עגילי זהב. מספר הקראט הוא מידה של כמה טהור היצירה. באופן כללי, ככל שערך הקראט גבוה יותר, כן ייטב. זה לא בהכרח אומר שהזהב הטוב ביותר הוא תמיד היקר ביותר. במקרים מסוימים, הזהב הזול ביותר לא אומר שהוא הטוב ביותר. אתה יכול לבחור קרט נמוך יותר במקרים כאלה.

יתר על כן, זהב הוא חומר גדול לקנות עבור התכשיטים שלך. זו אחת המתכות הכי פחות אלרגניות אז יש סיכוי קטן שזה יפעיל אלרגיות למתכת. ככל שהסיכון לתגובות אלרגיות גובר, כך כמות הזהב נמוכה יותר. בתהליך הסגסוגת משתמשים במתכות מסוימות שגורמות לאלרגיות לאוזניים. אנשים עם אלרגיות צריכים להימנע מזהב 14K. תכשיטים עם טוהר נמוך 14K צריך להימנע על ידי אלה עם אוזניים רגישות. אותו הדבר נכון גם לגבי 18K והזהב 22K. הם מכילים קצת יותר זהב ופחות ניקל. 24K זהב הוא 100% טהור ולכן יקר יותר.

בנוסף לזהב, נשים יכולות גם לבחור עגילי אבני חן. עבור התאמת עגילי זהב עם תכשיטים אחרים, אתה יכול גם לבחור אחלמה ואופלים כמו גם ספיר. ניתן לענוד עגילי פנינה עם כל סוג של תכשיטים, משום שהם מחמיאים ויש להם זוהר יפה. יש הרבה סגנונות של עגילי פנינים מזהב. הם בחירה מצוינת ללבוש כל יום. אם אתם תוהים איך לבחור את הזוג הנכון, חפשו סגנון אופנתי וזול. יש הרבה אפשרויות באינטרנט.

כאשר קונים עגילי זהב, חשוב לשקול איך הם ייראו על העור שלך. לא רק שסוגים שונים של זהב נראים נהדר על אנשים שונים, אלא גם הצבעים הופכים אותם לייחודיים. לדוגמה, המתכת הלבנה היא התאמה מושלמת לגווני עור כהים יותר. זהב צהוב הוא בחירה טובה אם אתה אלרגי לניקל. ניתן להשתמש בו בכל הצבעים. בין אם אתה מעדיף זהב לבן או צהוב, חשוב להתאים את העגילים שלך לצבע העור שלך.

בעת קניית עגיל זהב, חשוב לשקול את צבע המתכת. אתה יכול לבחור בין זהב צהוב ללבן. הזהב הצהוב פופולרי יותר והוא בחירה קלאסית. הזהב הלבן אמנם קריר וניתן ללבוש אותו עם כל תלבושת, אך הוא יותר אופנתי ונפוץ. לבן הוא הבחירה הטובה ביותר עבור אלה עם עור בהיר יותר. אם אתה רוצה להתאים את העגילים עם תכשיטים אחרים, ללכת עם צבע מנוגד. ישנן אפשרויות רבות לבחירה, אבל צהוב נחשב למסורתי ביותר.

יש סוגים שונים של עגילי זהב זמינים בשוק. קיימים סגנונות, גדלים וצורות רבים. חלק מהסוגים הפופולריים ביותר כוללים חתיכות, טיפות, חיבוקים, חישוקים, נברשות ואחרים. במונחים של מחיר, זהב יקר יותר ממתכות אחרות. אז עדיף לבדוק את איכות עגיל הזהב לפני שרוכשים אותו. עגילי זהב גבוהים טובים יותר לאוזניים רגישות.

עגילי זהב יכולים להיות דרך נהדרת לאביזר תכשיטים אחרים. עיצובים רבים נראים מדהימים כאשר הם מצוידים בעגילים תואמים. אתה יכול לבחור את העגיל הנכון בשבילך, תלוי בסגנון שלך. אתה יכול להתאים עגיל זהב לצבע אבן חן שונה, או ללבוש אותם כחתיכה אחת. לא משנה איזה סוג עגיל תבחר, הדבר החשוב ביותר הוא צבע הזהב שלך.

אתה יכול לקנות עגילי זהב לכל אירוע. עגילים אלה הם נהדרים גם ללבוש יומיומי ולילה בחוץ. רק לוודא שאתה בוחר את אלה הנכונים לטעם שלך. אתה יכול גם להפוך את תכשיטי הזהב לחלק מהסגנון שלך על ידי בחירת המתכות הנכונות. עגיל זהב יכול להוסיף נגיעה של כיתה לכל תלבושת. זוג עגילים יכול להיות תוספת פנטסטית לארון הבגדים שלך. זוג עגילים עם סוס הרבעה בגב עשוי זהב הוא אביזר גדול לכל תלבושת.

פרטים נוספים: anatkashi