דברים שלא ידעת על טבעת האירוסין יהלום

טבעת האירוסין המסורתית היא עדיין סגנון פופולרי עבור גברים רבים. ראשו, מאובטח עם ארבע שיניים, שתופסים ומחזיקים את האבן.הוספת אבני צד לטבעת אירוסין יהלום מסורתית היא דרך מצוינת להוסיף צבע וניצוץ. הגדרות צדדיות פופולריות כוללות פרונג, בר-ערוץ, ערוץ, ובר-ערוץ. רוב אבני הצד באותו גודל וצורה כמו האבן המרכזית, והאבן המרכזית תהיה גדולה יותר.

הארכידוכס מקסימיליאן מאוסטריה הציג את טבעת האירוסין הראשונה במאה ה-14. האבן הייתה שטוחה וצורתה כשל "מ. טבעת פוזי הייתה פופולרית במאה ה-18. זו הייתה להקת זהב פשוטה חרוזה בפסוק חריזה לציון נאמנות וידידות. הוויקטוריאנים קיבלו טבעות נחש אשר האמינו שהן מייצגות את הנצח.

הארכידוכס מקסימיליאן מאוסטריה העניק לאהובתו את טבעת האירוסין הראשונה שעשויה מיהלומים במאה ה-14. לטבעת היו שלושה יהלומים שטוחים בצורת M. הפוסי היה פופולרי עד המאה ה-18. אלה היו רצועות זהב פשוטות עם פסוק חרוז חקוק עליהם. זה היה סמל של נאמנות וידידות. טבעות נחש היו בחירה מאוד פופולרית בקרב נשים ויקטוריאניות. האמינו שהם מסמלים אהבה נצחית.

ישנם סגנונות וצורות רבים הזמינים לטבעות אירוסין ליהלומים. יהלומים עגולים הם הפופולריים ביותר, והם הצורה הנפוצה ביותר בשימוש עבורם. צורה פופולרית נוספת היא היהלום הסגלגל. הצורה הסגלגלה אידיאלית לאצבעות ארוכות ורזות, והיא מושלמת לטבעת נישואין קלאסית. המראה בהשראת הבציר של הכרית ויהלומי אשר הוא קלאסי. יהלום האגס עדין ויפה כאשר הוא משוחק עם רצועות דקות. זו בחירה מצוינת לטבעת אירוסין עדינה ואלגנטית.

טבעת אירוסין יהלום היא סמל לאהבה, ויש להגן עליה כראוי כדי לשמר את יופייה. זו השקעה בחייך, אבל האישה שתתחתן איתה תהיה גאה באיכות טבעת האירוסין של היהלום. אם אתה רוצה לתת לה טבעת אירוסין, היא תהיה נרגשת. אתה זה שיש לו תשוקה לטבעת. ודא שאתה נותן לו את הטיפול ותשומת הלב שמגיע לו.

ישנן דרכים רבות לטפל בטבעת אירוסין יהלום. הדבר החשוב ביותר לעשות הוא לא לפגוע ביהלום. אם זה לא מנוקה באופן קבוע, זה יכול שבב. את הגדרת הפלטינה יש לנקות באופן קבוע אם היהלום מוגדר בתוכו. הגדרת לוח תמנע שריטות מנפילת היהלום. זה צריך להישמר נקי. היהלום צריך להיות מוגן מפני חום, כימיקלים ולחות.

מה לדעת לפני שקונים טבעת יהלום?

לפני קניית טבעת אירוסין יהלום, אתה צריך לבחור את הצורה. יהלום עגול הוא הנפוץ ביותר. יהלום עגול הוא יהלום שנחתך באופן שמסתיר את יופיו האמיתי. ניתן גם לבחור יהלום בצורת אגס או בצורת לב. כל האבנים האלה נראות מדהים. השותף שלך יאהב את הטבעת החדשה שלה. טבעת האירוסין הזו היא סמל לאהבה ולנצח.

ישנם גורמים רבים שעליך לשקול בעת בחירת טבעת יהלום. צבע הוא הגורם החשוב ביותר בטבעת אירוסין. ככל שהצבע גבוה יותר, כך טוב יותר. חשוב שתמצא את הצבע המושלם ליהלום שלך, אבל חשוב באותה מידה לבחור את החתך הנכון. כשאתה בוחר להקת אירוסין, אתה צריך לשקול את ההעדפות של האישה שלך כמו גם את התקציב שלה. יהלום שנבחר היטב מאפשר לך לבחור תפאורה מקסימה לארוס שלך.

יש סוגים רבים של טבעות אירוסין. אפשר גם לבחור טבעת ללא יהלומים. טבעת אירוסין יהלום יכולה גם להיות מתנה גדולה למי שאוהב יהלומים. השותפה שלך תהיה מרוצה מזה ותהיה גאה להראות את זה היא תוכל לענוד את זה לעבוד בביטחון תחשוב על טבעת אירוסין יוקרתית אם אתה שוקל לתת לה עגיל יהלום.

לפרטים נוספים בלינק המצורף: https://israeli-diamonds.co.il/%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%9F/