טעויות להימנע כאשר עושים קידום אתרים אורגני בגוגל

כשמדובר בטעויות בקידום אתרים, יש הרבה כאלה. אמנם אין שום דבר רע בשילוב מילות מפתח חשובות בתוכן שלך, ככל שאתה מגזים, זה יהיה גרוע יותר לעסק שלך. אם אתה לא שם לב לטעויות הנפוצות ביותר, כל אסטרטגיית השיווק שלך יכולה להתבזבז. קרא כדי ללמוד עוד על כמה מהטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים כאשר עושים קידום אתרים אורגני בגוגל.

אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא שיש דף שיש בו יותר מדי קישורים שבורים. זה לא רק ייראה לא מקצועי, אבל זה גם ישפיע על הדירוג שלך. זה גם יכול לפגוע במוניטין של האתר שלך בעיני גוגל, אז עדיף להימנע מקישורים רעים. בנוסף, דפים בעלי פוטנציאל גבוה רבים אינם מספיקים או חסרים כותרים ותיאורים. למרבה הצער, יש רק כל כך הרבה מקום עבור אלמנטים אלה, כך שאין מידע בכלל יפגע בדירוגים שלך בתוצאות החיפוש.

קישורים פנימיים הם חלק חשוב של קידום אתרים אורגני בגוגל, והם צריכים להיות אינפורמטיבי ותיאור. השתמש במילות מפתח וביטויים שמתארים מה הקישור הוא על, אבל לא לדחוף אותם פנימה בנוסף, קישורים פנימיים צריכים לקשר לדפים רלוונטיים לנושא המרכזי, כגון ”לחץ כאן” או ”אלה” במקום רק דף אחד. אם ברצונך להימנע מטעות זו, הקפד ליצור קשרים פנימיים בין דפים ישנים לחדשים.

לא לייעל את המהירות של האתר שלך היא עוד טעות נפוצה. האתר שלך צריך להיות מהיר וקל להעמסה, ולכן זה קריטי לוודא שהוא מהיר. בעוד שזה קל לתקן כמה דברים, אתר איטי הוא עניין גדול עבור גוגל. כלי Google PageSpeed Insights הוא כלי טוב לבדיקת מהירות האתר שלך. זה גם יכול לשפר את הדירוג שלך ולהגביר את שיעורי ההמרה.

מהירות אתר לא תקינה היא עוד טעות נפוצה. אתר איטי אינו מיוטב עבור מנועי חיפוש. אתר איטי יכול להיענש בתוצאות החיפוש. כאשר מייעלים אתר אינטרנט, אל תשכחו לכלול תמונה בכל עמוד. שימוש באותה תמונה בכל עמוד יגביר את הדירוג של האתר שלך. אם לאתר שלכם יש תמונה באיכות גבוהה, הוא ידורג גבוה יותר בגוגל.

קישורים שבורים הם עוד טעות נפוצה. אם הקישורים שלך הם באיכות ירודה או שבורים, הם לא מועילים לגוגל ועלולים לפגוע בדירוג שלך. בנוסף, עליך גם להימנע משימוש בכותרות ותיאורים עתירי מילות מפתח. שני האלמנטים האלה חיוניים כדי להבטיח שהאתר שלך יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל. הוספת תמונה וטקסט לאתר שלך תגדיל את סמכות הדף שלך. יצירת סיטמאפ תעזור למנוע החיפוש להבין את מבנה האתר שלך.

מה צריך לדעת כאשר עושים קידום אתרים אורגני בגוגל?

אתה חייב להכיר את קהל היעד שלך. חשוב שתהיה לך אסטרטגיית קידום אתרים אורגני בגוגל מוצלחת ולהבין את קהל היעד שלך. יתר על כן, זה בלתי אפשרי להבין קהל היעד שלך ללא ידע נכון של השוק ממוקד שלך. לדוגמא, אתה חייב להבין את הלקוחות שלך. הם הקהל שלך. במילים אחרות, הלקוחות שלך הם לא רובוטים. אם יש לך הבנה טובה של הלקוח שלך, קמפיין קידום אתרים אורגני בגוגל שלך יהיה יעיל.

טעות נפוצה היא השימוש במילות מפתח לא רלוונטיים וקישורים שבורים. בעוד שאתה יכול להשתמש במילות מפתח בכותרת ובתיאור שלך, אל תשכח לכלול אותן בטקסט אלט. אל תגזים עם מילות מפתח ותאורים הם עוד טעות נפוצה. כשזה מגיע לקידום אתרים, זה חיוני להבין את הקהל שלך. בעוד שרוב המשווקים מאמינים שהם מכירים את קהל היעד שלהם, חשוב להבין שחוויית הדף של גוגל היא הגורם המכריע

טעות נפוצה נוספת היא לא להשתמש במילות מפתח בתוכן. במקום זאת, האתר שלך צריך להיות בעל תוכן ייחודי ורלוונטי. לדוגמה, האתר שלך צריך להיות אופטימלי למהירות ויש לו הרבה תוכן. האתר שלך צריך להיות גם זמן טעינת דף גבוה. בנוסף, האתר שלך צריך להיות אופטימלי עבור העולם הנייד. העיצוב שלו צריך להיות ידידותי למשתמש וקל לניווט. הוא צריך להיות נגיש לכולם, וקל להבינו.

על מנת למנוע טעויות כאשר רוצים לעשות קידום אתרים מומלץ לחפש חברה לקידום אתרים בגוגל המתמחה בקידום אורגני, מקדם אתרים מומחה יוכל לתת לך ייעוץ מקצועי ואסטרטגיה מתאימה על מנת שתהליך הקידום יהיה נכון עבור האתר שלך.