עגילים ארוכים – כיצד לבחור את הסגנון הנכון?

צורת הפנים שלך קובעת איזה צבע ללבוש עם העגילים הארוכים שלך. אם יש לך פנים בצורת יהלום, בחר עגילים בצבעים בהירים. צבע עמום לא יבלוט, לכן בחר גוונים כמו ירוק, אדום או כחול. עור כהה יותר יכול לענוד עגילים כסופים או כחולים, וצבעים בהירים יראו נהדר על גוון עור כהה. עגילים ארוכים עשויים מכסף, זהב או נחושת, תלוי בגוון העור שלך.

עגילים ארוכים עובדים היטב עם רוב התלבושות, במיוחד כאשר הם מצוידים בחולצת וי-צוואר. הם יוצרים קו יעיל, כך שרשרת ארוכה או זוג עגילים ניתן לענוד בשיתוף. עגילי יהלומים ארוכים, למשל, מושכים תשומת לב לפנים שלך ומוסיפים מגע אלגנטי לכל תלבושת. עם זאת, אין לענוד עגילים ארוכים בלבוש עסקי, משום שניתן להסיח את דעתם. לבישתם במצב הלא ־ נכון עלולה להרוס מראה נפלא.

אם הפנים שלך עגולות, עגילים ארוכים יכולים להאריך אותו. בחר עגילים משתלשלים או עגילים שצפים מתחת לסנטר כדי ליצור מראה ארוך יותר. פרצופים עגולים נראים הכי טוב עם עגילים ארוכים. פרצופים עגולים יכולים להפיק תועלת מסגנונות רחבים יותר, דרמטיים יותר, או שילוב של שניהם. עגילים ארוכים צריכים להיות סימטריים, אבל לא זוויתיים. באופן כללי, עגילים תלויים ארוכים צריכים להיות עגולים או בצורת דמעה.

עגילי האגי דומים לעגילי חישוק, אבל חיבוקים עוטפים את תנוך האוזן שלך. הם יושבים בצנרת על תנוך האוזן שלך, ולעיתים קרובות קלים יותר מעגילי חישוק. הם יכולים להיות מינימליסטיים או משובצים באבני חן. לעגילי הנברשת יש ענפים שנפגשים בחלקן העליון ומסתיימים בנקודה מתחת לאוזן. הם מוסיפים נגיעה של כיתה לתלבושת. ניתן לענוד עגילים אלה מדי יום או לאירועים רשמיים.

עגילי DBTY הם אפשרות נוספת לעגילים ארוכים. עגילי יהלומים אלה הם באורך 1.18 אינץ ', ומכילים שישה יהלומים על כל זוג. הם זמינים גם בזהב צהוב, זהב לבן או זהב ורד. הם אחד מסגנונות העגיל הארוכים ביותר. עם זאת, אתה לא יכול להשתבש עם אף סגנון. הם הבחירה המושלמת לאירוע המיוחד שלך! ברגע שבחרת את הסגנון שלך, אתה יכול להתחיל לגלוש האפשרויות השונות זמינות לעגילים ארוכים.

בעוד עגילים ארוכים של ארט דקו המשיכו להיות פופולריים לערב, סגנונות אלה עברו לסגנון עכשווי יותר. הזוגות הפופולריים ביותר היו אלה עם אבנים לבנות, והם היו מקושטים בתליונים שהוסיפו נפח לצדדים. יצירות אלו היו הגרסה המודרנית של סגנון הג 'ירנדול. אם אתם מחפשים עגיל ארוך שישלים את שמלת הערב שלכם, הגעתם למקום הנכון! ובזמן שאתם גולשים, אל תשכחו לבדוק את הסגנונות החדשים שזמינים לעגילים ארוכים.

עגיל ארוך יכול להיראות נהדר עם כל תסרוקת, בין אם אתה לובש קוקו או תסרוקת משופרת. עם זאת, אתה צריך לדעת כי עגיל גדול יכול להיות כבד. לכן שקול קניית זוג בעל טבעת נוספת המולחמת בחלקו העליון. זה מאפשר לך לשאת את משקל העגיל על ראשך מבלי ללבוש שרוול. זה ימנע מהעגיל ליפול מהאוזן שלך.

חישוקים הם גם עגילים ארוכים פופולריים. בעוד שהם עגולים באופן מסורתי, הם יכולים להיות גם סגלגלים, מרובעים, או משולש. את צורתם המעגלית קל לזהות, ולעתים קרובות יש להם מספר קוצים. בנוסף לחישוקים, עליך לשקול עיצובי עגיל ארוכים ורזים העשויים מכסף או זהב. יש הרבה צורות שונות לבחור מהן – רק תוודא לבחור את זו שמתאימה למבנה הפנים שלך. זכור שניתן ללבוש אותם בשני פירסינג בו זמנית, אם תרצה.