אילו כלים צריכים להיות לנגרים? ‏

אם אתה רוצה להיות נגר, אתה צריך להיות בעלים של סט של כלי נגרות מקצועיים. הכלים האלה חיוניים לעבודה שאתה עושה. בין אם אתה עושה פרויקט שיפוץ, להקים גדר, או לבנות בית, תצטרך לבצע מדידות מדויקות. מדידת סרט מתכת הוא כלי חיוני. זה צריך להיות קליפ חגורה ולהיות מכויל במטרי וקיסרי.

בין אם אתה בונה בית או חפיסה, אתה תמיד צריך קבוצה טובה של מברגים. סטנדרטים של ראש שטוח ומברג ראש פיליפס מספיקים לרוב הפרויקטים, אם כי נגרים מקצועיים משתמשים בסט כלים מתקדם יותר. מברג עם להב רחב מדי יכול לפגוע בבורג. סוג הדקירה הארוך יותר הוא טוב יותר לבנייה כי הוא מאפשר יותר מומנט ללא כוח.

פטיש: למרות שהפטיש הוא הכלי הנפוץ ביותר בבית, הוא כלי היד הרב-גוני ביותר בבית המלאכה של הנגר. נגרים מקצועיים כמעט ולא משתמשים בכלי אחד לכל משימה. מתחילים צריכים לקנות פטיש טופר במשקל 16 גרם לציפורניים ולהשתמש בפטיש מסגור גדול יותר של 20 אוז לפרויקטים גדולים יותר. לפטישים יש פונקציות שונות, ופטיש שמתאים לצרכים הספציפיים שלך הוא הטוב ביותר.

רובי מסמרים הם חיוניים לעבודת עץ. הם חוסכים זמן ומאמץ בכך שהם תוקעים מסמרים בפחות כוח. תותחי מסמרים חשמליים חזקים יותר מדגמים המופעלים על סוללות, ויכולים לנהוג עד 200 מסמרים בדקה. מסור יג הוא כלי שימושי נוסף לחיתוך עקומות ותבניות. בדומה לכך, פטיש יכול לנהוג באזמל אם הוא מתאים ללוח עץ. הקפד לרכוש פטיש עץ שיתאים לידיך בצורה נוחה ויאפשר לך להפעיל כוח באופן טבעי.

אם אתה רוצה להיות נגר, אתה צריך להשקיע בפטיש אמין למטרה כללית. פטישים עם פנים חלקות הם אידיאליים למסגור, בעוד פטישי ראש טחונים משאירים סימנים מכוערים. פטיש במשקל 16 גרם יספק כוח הנעת מסמרים בשפע. בחר ידיות ארגונומיות כדי למזער לחץ על הידיים לאחר שימושים רבים. ברגע שיש לך את הפטיש הנכון, אתה יכול ללכת על יצירת עץ יפה.

מקדחה היא כלי חיוני לנגרים. תרגילי כוח הם רב תכליתיים ושימושיים בסדנה או בהגדרה מסחרית. חפש אחד עם הגדרות מתכווננות למהירות, כוח, מומנט, ועוד. מקדחות כוח צריכות לבוא עם קידוחים וערכות סיוע למגוון משימות. להלן מספר כלי נגרות חיוניים. תצטרך את הכלים האלה כדי לבנות בית מלאכה שלם. אל תשכח להצטייד בכלי נגרות חיוניים שבטוח יש לך בארגז הכלים שלך.

פאזל הוא אחד מכלי הנגרות המקצועיים הנפוצים ביותר, המשמשים לחיתוך עץ וכבשים. כלי נגרות מקצועיים גדולים יותר באים בצורת מכונת כף יד. פאזל כוח הוא כלי רב עוצמה, והוא אידיאלי לחיתוך חתיכות גדולות של גבעול כבשים או עץ. הכלים האלה צריכים להיות עמידים ויש להם מערכת החלפת להב מהירה. לבסוף, ספסל מסור הוא כלי נגרות חייב להיות.

מלחציים הם עוד כלי חיוני לתעשיית הנגרות. מלחציים מאובטחים ואוחזים בעצים ומאפשרים לידיים להיות חופשיות למשימות אחרות. ישנם מספר סגנונות ומודלים שונים של מלחציים לכל דבר. אתם יכולים לקנות מלחציים מהירים, גרסה בסיסית, או מלחציים בעלי אחיזה מהירה של דלוקס שיעזרו לכם לבצע חתכים של 45 מעלות ומשימות נגרות אחרות. עם כל כך הרבה אפשרויות מלחציים זמינות, בוודאי תמצא זוג שיתאים לסגנון ולצרכים שלך.