כיצד לבחור גלשן למתחילים

בגלישה, בחירת הלוח הנכון היא קריטית. אתה לא יכול לגלוש בלי הציוד המתאים, וגלשן טוב צריך להיות עמיד. לוח טיפוסי מורכב מליבת קצף פוליאוריתן קשיחה וקליפה חיצונית שהיא בד פיברגלס או שרף פוליאסטר. מיתרים עשויים בדרך כלל מעץ, אבל הם יכולים להיות גם פיברגלס צבעוני. סנפירים עשויים בדרך כלל מעץ, אך עשויים משכבות של פיברגלס ושרף.

הגורם החשוב ביותר שיש לשקול בקניית גלשן הוא כושר הציפה שלו. לוח קל או כבד מדי עלול לגרום לך לאבד את שיווי המשקל ולהתרסק. אם אתה רק מתחיל, לוח דואר קל משקל אולי לא מתאים לך. צריך להוסיף כמה סנטימטרים לגודל הגלשן החדש שלך. דרך טובה להחליט על המושלם היא לקרוא ביקורות באינטרנט או מקמעונאי מקומי.

לוח עמיד יחזיק מעמד יותר זמן. לוח עמיד יותר יחזיק מעמד זמן רב יותר אם אתה גולש אשר לעתים קרובות מתרסק לתוך סלעים וחפצים אחרים על האוקיינוס. אם אתה לא בטוח איזה סוג של לוח הוא הטוב ביותר בשבילך, רק לשאול בסעיף התגובות. זכור שלכל אחד יש מטרות גלישה שונות וגלישה איכותית תגרום לך להרגיש נוח יותר ופחות סביר שתתרסק.

גלשנים מתחילים מגיעים במגוון רחב של צורות וגדלים. ישנן שלוש קטגוריות עיקריות עבור גלשנים מתחילים: לוחות קצרים (לונגבורד), ומיני mals (מיני mals). לכל קטגוריה יש מקצוענים וקונסרבטיבים למתחילים, לוחות אורך הם הבחירה הטובה ביותר. הם נהדרים בכל רמות הרכיבה, בעוד שמיני מיילים טובים יותר למתחילים. לוח ארוך זה נהדר לשיט בזמן שמיני-מל יעזור לך ללמוד את היסודות.

אתה צריך לשקול את גודל הגוף שלך ומשקל בעת בחירת לוח. לדוגמה, אולי תרצו לבחור לוח עם גמישות גבוהה. לוח עם פרופיל נמוך יהיה מהיר יותר מאחד רגיל ויהיה לו טביעת רגל קטנה יותר. למתחילים, אתה צריך להיצמד לגלים קטנים יותר. גלשן קל יעזור לך להיכנס לגלים טובים יותר ולהיות בטוח יותר בתנאים קשים יותר.

בין אם אתה לומד לגלוש או כבר מקצוען, צורה גרובלרית תעזור לך לנוע מהר יותר. הצורה המחורבנת מאפשרת לך לחתור בקלות רבה יותר מבלי להקריב ביצועים. אם הגלים גדולים, תוכל לחתור מהר יותר ולהמריא מוקדם יותר. לוח גרווול הוא אפשרות נהדרת למתחילים ללמוד איך לגלוש. לוח בצורת יאפשר לך לנוע סביב המים, ולשמור על שיווי המשקל שלך.

לוח באיכות גבוהה הוא חיוני לכל גולש, לא משנה אם אתה רק מתחיל או מומחה. ישנם סוגים רבים של לוחות ולוחות שונים ישרתו מטרות שונות. לוח באיכות גבוהה יהיה השקעה גדולה. זה יספק לך שנים של הנאה. תוכל להשיג את מטרות הגלישה שלך אם תבחר בלוח הנכון. אתה תרגיש יותר בנוח על הגלים, והכישורים שלך ישתפרו.

ישנם שני סוגים עיקריים של גלשנים: מודגשים ומסורתיים. הסגנון המסורתי עשוי מליבות קצף עטופות בפיברגלס ושרף. למרות שהוא קל משקל ועמיד, הוא דורש יותר טיפול מאשר לוח באיכות גבוהה. זה יגרום לך להרגיש יותר בנוח ולשפר את הכישורים שלך. תוכל לרכוב על גלים בנקודה המקומית שאתה אוהב. אתה יכול גם לקנות לוח גלישה משלך.

לוח טוב יהפוך את הגלישה ליותר כיפית וישפר את הטכניקה שלך. זה יעזור לך לרכוש ביטחון ולשפר את הכישורים שלך במהירות. לוח באיכות גבוהה עם עיצוב כבידה ילך מהר יותר, גם כאשר מסתובב ויורד. אם אתה רוצה למקסם את היעילות והמהירות שלך, גלשן באיכות גבוהה צריך להיות קל, רחב ועבה. זה גם ייתן לך את הכוח לתפוס יותר גלים ולגלוש יותר.

הצורה התחתונה של תחתית הלוח תקבע איך הלוח מופיע באוקיינוס. מים שטוחים יעשו לוח מהר יותר, בעוד לוח עם חולצה קעורה ייצור יותר עילוי. בנוסף לתחתית קעורה, לגלשן באיכות גבוהה יהיה רדיוס סיבוב צר יותר. זה יעזור לך להסתובב. המאפיינים החשובים ביותר של גלשן הם הסנפירים.

פרטים נוספים: SURF BOARD