ציוד גלישה למתחילים

סט טוב של גלשנים וסנפירים חיוני למתחילים. חליפת צלילה היא חובה. זה שומר על הלוח תחת שליטה ומונע מגע ישיר עם הגוף. הוא מגן על העור מפני שריטות. חליפות צלילה מגיעות בשני סגנונות בסיסיים: חורף וקיץ. חליפות החורף עשויות מבד כבד יותר. לתנאים חמים יותר, חליפות קצרות יותר טובות יותר. עבור גלישה באקלים קר יותר, כיסוי גלשן הוא חייב להיות.

הגלשן הוא אחד הציוד החשוב ביותר לגלישה. הגובה, המשקל ויכולת הגלישה שלך יקבעו את גודל הלוח שלך. כאשר בוחרים לוח, שקול את הגל, המיקום, התנאים וגורמים אחרים. זה לא משנה אם אתה מתחיל או גולש מנוסה, הציוד הנכון הוא חיוני. אם אתה רוצה ליהנות מהזמן שלך במים, אל תשכח להביא קרם שמש.

הגלשן הוא הציוד החשוב ביותר למתחילים. ישנם סוגים רבים של לוחות. הגודל של הלוח נקבע בדרך כלל על ידי הגובה והמשקל של הגולש. סוג הגל שאתם הולכים לתפוס אמור להכתיב את סוג הגלשן שאתם בוחרים. אתה צריך גם להביא חליפת צלילה ורצועה כדי לחבר את הלוח לרגל שלך. אתה יכול להגן על הלוח שלך בזמן על הכביש עם תיק לוח רך או מקרה קשה.

לגלישה, חליפת צלילה הכרחית. הוא מגן מפני המים הקרים, והחומר של חליפת הביצה יכול להשתנות בהתאם לאקלים. כיסוי לוח הוא כיסוי עמיד למים שניתן להסיר בקלות. כיסוי גלשן טוב וחליפת צלילה ישמרו על הלוח שלך יבש. חליפת צלילה נחוצה אם אתה מתכנן לגלוש כל השנה. אתה יכול למצוא את זה באינטרנט, או שאתה יכול לבקר בחנות הספורט המקומית.

לגלישה כל השנה, תצטרך חליפת צלילה וקרש. תצטרך גם חליפת צלילה אם המים קרים מדי. אתה יכול לרכוש חליפת צלילה באינטרנט. השקעה בפריטים האלה היא דרך נהדרת להגן על עצמך ועל ההשקעה שלך. אתה לא צריך לרכוש את כל הציוד שאתה צריך אם אתה רק מתחיל. עם זאת, אם אתה רציני לגבי גלישה, תצטרך להשקיע בציוד נוסף.

חליפת צלילה היא ציוד חיוני לגלישה. החליפה צריכה לכסות את כל הגוף. כדי להגן על העור מפני גירוי, הוא צריך לכלול רש 'גארד. חליפת צלילה היא השקעה טובה למתחילים, אבל היא גם חיונית לגולשים מתקדמים. חשוב לבחור את חליפת הביצה הנכונה מכיוון שהיא חלק חיוני מהספורט.

חליפת צלילה היא הציוד החשוב ביותר לגלישה, והיא תקבע את אורך הלוח. תצטרך גם שומר פזיז כדי להגן על העור שלך מקרני אולטרה-סגול. תצטרך רצועה, שומר פריחה, וחליפת צלילה. חליפת צלילה היא ציוד לגלישה חיוני למתחילים. לוח ביצה גדול יותר עדיף למתחילים. זה רעיון טוב לעשות שעווה ולשטוף את הלוח אחרי כל פגישת גלישה.

חליפת צלילה היא ציוד גלישה חיוני. חליפת צלילה מגינה על הגוף מפני מים קרים. כמו כן, יש לרכוש גרב גלשן. גלשן גדול יותר עדיף אם אתה גולש במים קרים. כדי לשמור על הלוח שלך בכושר מעולה, אתה צריך לעשות שעווה ולשטוף אותו. תיק לוח צריך להישמר יבש כאשר לא בשימוש.

חליפת צלילה היא חיונית. חליפת צלילה צריכה לכסות את כל הגוף שלך. זה צריך להיות עמיד למים. כדי להגן על עורך מקרני האולטרה ־ סגול המזיקות, עליך גם ללבוש קרם הגנה. שומר פזיז הוא ציוד גלישה חיוני. רצועה מועילה למתחילים לגלוש במים סוערים. חליפת צלילה היא מצילת חיים לגולשים מתקדמים. אבל אם אתה גולש מנוסה, חליפת צלילה היא חיונית.